همشهری آنلاین: رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از برگزاری چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی در 5 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: در این آزمون 15 هزار و 500 نفر ثبت نام کردند.

دکتر غلامرضا حسن زاده در گفتگو با مهر افزود: شرکت کنندگان این دوره از آمون را 51 درصد مردان و 49 درصد زنان تشکیل داده‌اند.

وی افزود: کلید سئوالات این دوره از آزمون دستیاری تخصصی پس از آزمون 6 اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد.

حسن زاده اظهار داشت: چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی به طور همزمان در 19 حوزه و 18 شهر برگزار می‌شود و داوطلبان باید از ساعت 7:30 صبح در محل آزمون حضور داشته باشند. ساعت 8:45 درب های ورودی سالن های امتحانی بسته خواهد شد و 9 صبح این آزمون به طور سراسری برگزار می‌شود و تا ساعت 1 بعد از ظهر ادامه دارد.

وی درباره نحوه و زمان توزیع کارت های ورود به آزمون گفت: کارت آزمون از روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه به صورت اینترنتی توزیع می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شده : برای برگزاری این آزمون طراحی و دقت لازم به کار گرفته شده است و تدابیر امنیتی آزمون به طور کامل انجام شده و داوطلبان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

کد خبر 210074

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز